2011. augusztus 1., hétfő

~love quotes.♥

Örökké szoríts, örökké fájjon,
Örökké lássalak, ne érjél máshoz.
Örökkön örökké érezzem hatalmad,
Elveszíteni soha nem akarlak.
                            

Szeretlek szívemmel, szeretlek lelkemmel, szeretlek ábrándos Őrült szerelemmel!(:♥




  
Megpróbáltalak levegőnek nézni, de rájöttem, hogy levegő nélkül nem tudok élni.:$♥



  
Szoríts erőssen, s ne engedj el SOHA !:$♥ 

 

  
Elég egyetlen szó ahhoz, hogy újra éledjen bennem a remény...:( 



  
 Ellopta a szívemet,és még csak nem is tud róla... :| 





Mikor velem voltál minden baj megszűnt, mikor átöleltél nem volt senki más, mikor eggyütt voltunk én voltam a világ legboldogabb embere, mikor elhagytál egy világ dőlt össze bennem.;( 




Néha csak egyetlen másodpercet kapsz az élettől,
hogy megmond a másiknak, mit érzel.
Ne szalaszd el!
;P!♥♥


Egyszer véget ér minden, ami szép. egyszer elhagy, kit legjobban szeretsz. egyszer tönkre megy minden, mi épp.. s ez így lesz míg a föld kerek.:/:'(


Tudtam,hogy el fogsz menni,valahogy éreztem..:"/


Álmodtam magunknak egy világot.Te a herceg,én a hercegnőő,boldogan éltünk a kastélyunkban,amíg ránk nem támadt a sárkány..de megmentettél..és azóta a hősöm vagy:$ 



Ne sírj ha gyötör a bánat csak kinevetnek ha sírni látnak. A te fájó szíved nem lesz attól könnyebb. S csak nagyon kevés ember érdemli meg a könnyet!.; )♥


Két alma beszélget,az eggyik sejpít:
-Bírs?:D-Sőt,Sejetlek.^^:$

I am nothing without you.=/


Tudod mi a különbség közted és egy hullócsillag között?:O:D Az, hogy ha rádnézek, a kívánságom már valóra is vált.:$

Szerelmed meghozta szívembe a tavaszt. Vedd észre,hogy szeretlek te paraszt!:$



Nem is tudtad? Ha valaki megjelenik az álmaidban, az azt jelenti, hogy az illető annyira vágyik arra, hogy veled legyen, hogy kilép a testéből és egyenesen a te álmodba repül. :)


 
Ölelj,Kérlek ölelj.!Csak erre vágyom.( :


Te jelented nekem a világot.! Imádlak és soha nem akarlak elvesziteni.!!*-*


A csók nem egyéb, mint száj-, nyelv-, és nyálturmix.;)(K)






Szád a számon csak a te csókodra vágyom.:*




Az emlékek csendben fájnak.:(






Érzések, miket a lelkem el soha nem felejthet, pillanatok, amikért tudom, hogy érdemes volt élni.(;




Az élet túl rövid.. Szegd meg a szabályokat! Bocsáss meg gyorsan, csókolj lassan, nevess őrülten, szeress őszintén! Ne bánj meg semmit, ami mosolyt csalt az arcodra. Élj hát a lehetőséggel.!: d






Te vagy az álmom, te vagy az életem, te vagy a szívem hát legyél a végzetem!: $






A mosoly egy pillanat műve, de emléke néha örökké tart.(L)






Egyszer már elveszítettelek, és az csak az én hibám volt, ha kijavíthatnám ezt a hibát tudod, hogy megtenném! de nem tehetek semmit.. csak annyit mondhatok: örökké szeretni foglak!(U)






Szerelem, amikor nem akarsz elaludni, mert a valóság szebb, mint az álom<33*-* 






Össze-vissza szédited a szivemet.! *.*








Mikor szívünk először összedobbant, mikor szemed rám nézve lángra lobbant, mikor első csókod ajkamra égett, már akkor éreztem, szeretlek téged.(LL)






Hiányzik az érzés, mit melletted éreztem,
Hiányzik az idő, mit veled tölthettem,
Hiányzik amit adtam, s amit cserébe kaptam,
Hiányoznak az emlékek
és a veled töltött gyönyörű szép percek.:'( LL






Tudom hogy a szeretet és a szerelem teljesen elvakít, de a csalódás és az árulás meg minden színt elfakít.:'/ :'[[






Ha akartam valaki lenni, az csak ÉRTED volt. !;]



Megy az idő.Túl gyorsan megy.Csak Én maradok itt.Csak Én nem tudok tovább lépni.Csak Én nem tudok a jelenben élni.Csak Én nem tudom hátra hagyni a múltat.Csak Én nem tudlak elfelejteni.Csak Én../':


Milyen érzés tudni, hogy Te vagy minden, amire szükségem van?!.:$*.*


Néha mikor azt mondom "Jól vagyok", azt akarom, hogy valaki nézzen a szemembe és mondja azt:"mondd az igazat!":/:)



Lehet, hogy az a dolgok rendje, hogy néhány álom csak álom marad..



Ostobának kell lennie annak a férfinak, aki nem veszi észre, ha egy nő boldog a közelében.!; )


Szelid pillák, félmosoly, kicsit fáj még, hogy átvert, amúgy tényleg nem komoly.:'( :)



Köszönöm, hogy voltál még akkor is ha fáj


szeretem,imádom és észveszettűl kivánom.!


mert fontos vagy nekem érzem, talán több mint barát..:)


Befogod a szád, vagy betapasszam az enyémmel.?:):$


A boldogság olyan mint a csók- megkell osztanod valakivel, hogy élvezd.;)



A szivárványról mindig te jutsz eszembe, mert olyan gyönyörű és úgy ragyog mint Te.*-*



mert hiába múlt el, bennem mégis örökre megmaradt.. 



Remélem egyszer megtudod majd, hogy többet jelentesz nekem, mint gondoltad volnaa.: )))



Ne hidd, hogy az édes álmok valóra válnak, mert a csalódások annál jobban fájnak!



Szerelem néha sokkal nehezebb mint a matematika..:)



A szerelem néha éltet, de van, hogy fájdalmat okoz.. 


 Amióta nem vagy velem mindig a közös számunkat hallgatom és eszembe jut sok régi szép emlékünk.:))*_*LL


Minden szerelemhez tartozik egy dal.:) (K) 



Biztos lehetsz abban, hogy szerelmes vagy, ha mindegy, hogy mennyit veszekedtek, valahogy mindig kibékültök.Mindegy, hogy  mennyire idegesit fel, akkor is csak szeretni tudod, és akárhogyan is próbálkozol, nem tudsz nélüle élni.; D*_*( LL )



Azt hiszed jó szinész vagy.? Én minden nap eljátszom, hogy boldog vagyok és mindenkii elhiszi, hogy ez a valóság.Na ki a profi?; D

 
 A lányok a mosolyt tudják jól szinlelni, a fiúk az érzéseket.



Elengedni valakit, akivel véget ért a szerelem, nem azt jelenti, hogy megszűnik a szeretet.Amig szereted őt, addig fájni fog a hiánya.Ha pedig úgy váltok el, hogy még szerelemmel szereted, de ő tovább akar menni, akkor engedd el.Menjen a maga útján.És bizz benne, hogy egyszer még visszatalál hozzád !!♥ 


 Nem az a vagány srác aki 1000 csajt megkaphat, hanem aki az összeset feladja 1-ért.!!; ) 


What doesn't kill you makes you stronger ~ Ami nem öl meg, az erősebbé tesz. 


Egy lány nevetése általában vidámabb, mint egy fiúé, de a fiúk könnyei sokkal komolyabbak, mint a lányoké. (nemmindiig.!)


Nem vagyok modell,nemtudok énekelni de még a tánchoz is ügyetlen vagyok.De tudok valamit amiben tökéletes vagyok..abban, hogy szeresselek♥ 

  
Állandóan hiányzik.Folyton csak rá gondolok.Mikor felkelek, mikor úton vagyok az iskolában, mikor az iskolában vagyok, mikor a matek témazárót írom amire nem tanultam és ezen múlik a bukásom, mikor az udvaron hülyéskedek a haverokkal, mikor kiderül, hogy két hetet csúszik a dolgozat.Mikor kiderül, hogy elmarad néhány óra, mikor hazafelé battyogok, közben zenét hallgatok, nézem a tájat, mikor leveszem a cipőm, mikor leűlök az ágyamra, mikor valami iszonyat vicces vígjáték megy, mikor pakolok, mikor zuhanyzom, mikor lefekszem, mikor alszom.Aztán megint kezdődik minden előröl.Rettenetesen hiányzik, SZERETEM !!!!!!:(((♥


Elég egy illat, egy zene, egy kép ahhoz, hogy valamire visszaemlékezz és újból összetörj



 Félek ráirni nem tudom, hogy vajon örül neki, vagy azt gondolja, hogy : 'a francba, már megint rám irt'.: /



Emlékszel még az 'az én jobban szeretlek harcokra' ?

Úgy látszik én nyertem:(






Azt akartam irni, hogy megint rád gondoltam, de túl sokat mondana, úgyhogy inkább mizu?:)






Ha két embernek együtt kell lennie, végül úgyis egymásra találnak ! :)




Inkább az igazság fájjon, minthogy a hazugság vigasztaljon !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése